.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي‌نژاد به دنبال دانه درشت‌ها است

عضو شوراي مركزي رايحه خوش خدمت با اشاره به اينكه احمدي‌نژاد در مقابله با بي‌عدالتي‌ها بي‌محابا مبارزه مي‌كند، گفت: تا زماني كه احمدي‌نژاد به‌دنبال دانه‌درشت‌ها است مورد اتهام برخي‌ها است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمدعلي ‌رامين در همايش بزرگ (پيشرفت و عدالت گفتمان دهه چهارم) كه در حسينيه امام سجاد (ع) مركز استان برگزار شد به برخي ويژگي‌هاي اخلاقي و مديريتي امام راحل اشاره كرد و اظهار داشت: وقتي نگاه مي‌كنيم كه در پيرامون جامعه آدم‌هاي بزرگي با منش‌هاي با عظمت مانند امام راحل بزرگ شدند و جامعه را به بزرگي رساندند تكليف ما مشخص است و بايد در راستاي همين آرمان حركت كنيم.
وي افزود: تمام انقلاب براي اين است كه اشرافي‌گري نباشد و امام راحل منادي اين فرهنگ بود.
رامين با تاكيد بر اين نكته كه امام خميني (ره) در عين سادگي زندگي مي‌كرد تصريح كرد: هر كسي كه مي‌خواهد بزرگ شود بايد غرور، نخوت و خودبيني را كنار بگذارد.
وي خاطر نشان كرد: امام به ‌خاطر نيت پاك و اعمال صادقانه و عارفانه محبوب دل‌ها شد و بر قلب‌ها حكومت مي‌كند.
عضو ستاد ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت با تاكيد بر اين مهم كه انتخاب بين شاهنشاه و امام خميني (ره) كار سختي نبود گفت: كساني كه خواستار توسعه بر مبناي عدالت بودند امام خميني (ره) را انتخاب كردند.
وي يادآور شد: كساني كه در چهار سال گذشته ستادهاي پرزرق و برق را رها كردند و براي انتخاب احمدي‌‌نژاد دست‌ به كار شدند بر مبناي توسعه عدالت محور حركت كردند و به اين انتخاب دست زدند.
وي افزود: امروزه ملت ما به اين افتخار رسيد كه چشم اميد ملت‌هاي آزاده دنيا است و حجاب زنان ايراني نيز الگوي زنان دنيا حتي زنان اروپايي است.
رامين با عنوان كردن شعار توخالي رئيس رژيم پهلوي كه خود را ژاندارم خليج فارس معرفي مي‌كرد، تصريح كرد: بعد از اين حكومت منحوس، ايراني در جهان ساخته شد كه با افتخار اعلام مي‌كنيم كه بدون ايران هيچ كاري در منطقه خاورميانه شدني نيست.
وي افزود: بعد از انقلاب ايران در دنيا عزت‌‌مند شد و هر روز نيز اين قدرت در حال گسترش است.
عضو ستاد ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت به پرتاب ماهواره‌بر اميد توسط جوانان ايراني اشاره كرد و گفت: امروز بسياري از كشورهاي جهان بايد در نوبت استفاده از فناوري ايراني بياستند.
وي با تاكيد بر استفاده از تمام تسليحات جنگي در جنگ 33 روزه با لبنان يادآور شد: زماني كه ايران در گذشته از آمريكا براي خريد تسليحات نظامي التماس مي‌كرد به بركت انقلاب و حمايت جوانان ايراني از فناوري خودساخته در حال حاضر بسياري از كشورهاي آمريكاي لاتين با كشورمان مبادلات تجاري دارند.
وي به شهامت و شجاعت دولت نهم در احياي ارزش‌هاي انقلابي اشاره كرد و تصريح كرد: دولت نهم بسياري از ارزش‌ها و شعارهاي فراموش‌ شده انقلاب اسلامي ايران را احيا كرد و بر سر زبان‌‌ها انداخت.
رامين دولت نهم را ادامه دهنده حركت جهاني معمار و معيار انقلاب برشمرد و افزود: اسلام در كمتر از 20 سال تمام جهان را گرفت.
عضو ستاد ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت مبارزه با رباخواري، سودپرستي، مال‌اندوزي، بي‌عدالتي، سرمايه‌سالاري و دنيا طلبي را از از جمله معيارهاي تشكيل دولت اسلامي برشمرد و خاطر نشان كرد: تا اين معيارها نباشد دولت اسلامي تشكيل نمي‌شود.
وي با تاكيد بر اينكه استارت تشكيل دولت اسلامي در انتخابات رياست جمهوري زده شد تصريح كرد: احمدي‌‌نژاد براي اين كار انتخاب شد ولي بايد سئوال كرد كه آيا همراه رئيس جمهور مردمي، احمدي‌‌نژادها هم بر سر كار آمدند يا خير.
رامين نظام اسلامي را جداي از نظام حزبي دانست و اظهار داشت: جناح‌بندي‌هاي چپ و راست ملاك مردم براي تشكيل دولت اسلامي نيست.
وي خاطر نشان كرد: كدهاي نظام اسلامي از جريان‌هاي سياسي گرفته نمي‌شود.
عضو ستاد ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت تاكيد كرد: مردم كشورمان به‌ عنوان امت اسلامي حول محور امامت و عدالت حركت مي‌كنند و اين مسئله بايد تبيين شود.
رامين بيان داشت: اگر حول محور عدالت حركت نكنيم پيشرفت حاصل نمي‌شود.
وي با اشاره به درپيش بودن انتخابات آينده رياست‌ جمهوري تصريح كرد: انتخاباتي كه در پيش داريم بايد از منظر توسعه و عدالت بررسي شود و بعد از آن دست به انتخاب زد.
رامين در پاسخ به سئوالي درباره ميزان ساده زيستي دولت نهم گفت: اين مسئله دولت نهم بايد با دولت‌هاي خاتمي و هاشمي مقايسه شود.
وي در عين حال تاكيد كرد: ساده‌زيست نبودن كارگزاران نظام بايد به مرور اصلاح شود.
رامين خاطر نشان كرد: به اين مسئله اميدواريم كه احمدي‌نژاد در مرحله بعدي خدمت از نيروهاي مخلص‌تر استفاده كند.
عضو ستاد ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت با اشاره به اينكه دولت خاتمي اعلام مي‌كرد كه در هر 9 روز با يك بحران روبور بوديم اظهار داشت: دولت نهم هم با مشكلاتي روبه‌رو است ولي با نجابت تمام مشكلات به ‌وجود آمده را بيان نمي‌كند و سعي در حل آن‌‌ها دارد.
وي در پايان افزود: تا زماني كه احمدي‌نژاد به‌دنبال دانه‌درشت‌ها است مورد اتهام برخي‌ها است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.